torsdag 31 mars 2011

Cupcake Matte



Nu är jag uppe alldeles för sent igen, men jag vill så gärna visa dagens öga som utgick från en av paletterna i senaste Beauty 3an, IsaDoras CupCake Matte.


Utöver CupCake Matte använde jag rouget Azalea Blossom som kommer från MAC, matta krämvita skuggan In the Buff ur Naked Eye Kit från Too Faced som highlighter på brynebenen, Benefit Georgia, IsaDora WigWham Mascara och 24/7 glide-on eye penil i Zero från Urban Decay.

Nu ska jag sova som bara den för att ladda upp för helg. Godnatt!

8 kommentarer:

  1. Snygg vinge där! :-) Visst är det svårt att komma i säng - jag är dödstrött på mornarna, ska bli skönt med lite helg så man får sova ut. Sovmornar är min grej, jag brukar hota barnen med Nintendo-förbud om de väcker mamma på lörd-sönd. De är jättetysta då, hihi.

    SvaraRadera
  2. Jag har haft svårt för Isadoras ögonskuggor, de jag har testat har varit alldeles för mesiga i pigmentet. Men de kanske är bättre nuförtiden?

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev :) Och vingen är riktigt snygg!

    SvaraRadera
  4. Lotta: Tack!

    Ninni: Tack! Mer sovmorgon åt folket! bra knep med Nintendot :)

    Anna: De jag har nu är nästan alltid bra! Det var nog mest förr man kunde råka ut för en del med sämre pigment.

    Honi: Tack!

    SvaraRadera
  5. Jag säger som Ann, tycker också att Isadora tenderar att va mesiga i pigmentet. Dock mycket möjligt att du har rätt för mina kvintetter gillar jag och det är egentligen de enda nya skuggorna jag har från Isadora. Eller nej, har två mineralskuggor med, de är mesiga. Sen tycker jag aldrig att mina isadora-skuggor blir sådär übergrymma, halvgrymma på sin höjd... Du brukar dock lyckas fint med dina sminkningar med Isadora-skuggor, denna blev väldigt fin...

    SvaraRadera
  6. Som Anna menar jag såklart, hu vad slarvigt...

    SvaraRadera
  7. Emma P: Tack! übergrymma är sällan mina heller, men ofta bra ändå. Egentligen är det nog bara Urban Decay, Stila och Brite Bird som är übergrymma enligt mig :) Jag tycker dock att IsaDora står sig bra prismässigt, de är ofta ungefär lika bra som tex Clinique och Lancome, men till en bråkdel av priset.

    SvaraRadera