lördag 12 februari 2011

Veckans shoppingtips!


H&M har precis fått in nya färger av sina minikit med nagellack. Man kan välja mellan Denim blå och Lavender Fields. Kitten kostar 39 kr styck, extremt prisvärt!


Lindex kan du just nu fånga IsaDora Graffiti Nail Top för 54 kr och smålacken från Lumene Natural Code för 29 kr styck. De säljer även Max Factors nya Smoky Eyes Effect Eyeshadow till introduktionspris (99 kr). Jag tycker att den ser spännande ut på bild, men recensionerna har varit mindre bra...

Hos Åhléns hittar man just nu 20% på alla makeupborstar ur deras eget sortiment. Man kan också hitta Lumenes maskara Blueberry Volume för 99 kr, Maybellines Falsies Volume Express för 119 kr och Max Factors foundation Xpericence SPF 10 för 149 kr.


Kicks just nu rabatt på Niveas nya hudvårdsserie Pure & Natural, 20% på ansiktsvård från Weleda och frestande gåvorebjudanden från både Smashbox och Biotherm.

Sitter ni inne med fler bra tips? Dela gärna med er i kommentarerna!

6 kommentarer:

  1. Har du testat H&M's minilack?

    SvaraRadera
  2. Carina: Japp! Jag har ett, nämligen Grey Sky. Spana in det på här: http://skimmerskuggan.blogspot.com/2010/12/h-grey-sky.html

    och här: http://skimmerskuggan.blogspot.com/2010/09/h-grey-sky-med-och-utan-frank.html

    Det är ett riktigt bra lack!

    SvaraRadera
  3. Jag tittade på lacken idag på H&M, men färgkombinationen var inget som lockade tyvärr.

    SvaraRadera
  4. Des: Dessa kombosar är inte riktigt rätt för mig heller. De färger jag gillar har jag helt enkelt redan...

    SvaraRadera
  5. Lavender Fields-kittet verkar lite lockande faktiskt.

    SvaraRadera
  6. Roxcat: Om det är färger man är sugen på är det ett riktigt kap!

    SvaraRadera