tisdag 22 februari 2011

Snabbkik: IsaDora Jungle Fever


Här ser ni en snabb första titt på IsaDoras sommarkollektion Jungel Fever. Mer info kommer när jag fått lite mat i magen!

Uppdatering! På bilden ser ni:
  • Crystal Gloss Stick i Coral Rose (95)
  • Eye Shadow Quartet i Khaki Bronze (125)
  • Glow Stick Bronzer i Bronze Kissed (120)
  • Bronzing powder Bronze Tan (198)
  • Wonder Nail Wide Brush i Compact Khaki och In the Army (69)
Nyanserna i kollektionen är alldeles ljuvliga tycker jag! Skuggkvartetten är särskilt fin. Synd att den inte åtföljdes av några läckra kajaler. Bättre bilder, mer info och mer om vad jag tycker kommer längre fram. Vad tycker ni om kollektionen? Blir ni sugna? Tycker ni att jag är för tidigt ute som skriver redan nu?

8 kommentarer:

  1. Nu blev jag verkligen sugen på allt!

    SvaraRadera
  2. Käthe: Det låter fult rimligt, tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Paletten ser ut att vara riktigt fin så den ska jag definitivt spana in!

    SvaraRadera
  4. Tycker också paletten ser fin ut! Kan nog bli ett köp där.

    SvaraRadera
  5. Käthe: Oj,oj, jag menar såklart "fullt rimligt" ;)


    Lina: Kan tänka mig att du också gillar de färgerna!

    Nailtastic: Den är verkligen värd att spana in! Jag längtar efter dagsljus så att jag kan visa den ordentligt!

    SvaraRadera
  6. Svar: hihi men det går ju snabbt att Swatcha :) Fixade alla bilder samtidigt som jag kollade på TV bara :P Att klippa o klistra ihop alla bilder sen är ju det tidskrävande :)

    SvaraRadera
  7. Vissa av produkterna har vi sett förut väl? Är det re-lanseringar?

    SvaraRadera
  8. Wysteriia: Det är ljuset som är det svåraste, tycker jag :)

    Ninni: Ja, det verkar så. Jag ska sammanfatta och jämföra lite sen, men har inte riktigt hunnit med :)

    SvaraRadera