fredag 4 februari 2011

Depends lilla bruna


Märkligt nog var det första lack jag sträckte mig efter ur Dependhögen inte en färgglad karamell, utan en brun flaska. Kanske beror det på dagens kofta? I skrivandes stund är det oklart om jag ska toppa med lite fina fläckar eller krackel och dra i väg på födelsedagsfirande, eller om jag helt enkelt är för trött. Vi får se hur det blir...



Som ni ser av bilderna nedan är Depend 230 inte en dubbelgångare vare sig till IsaDora Bare Fudge och Muddy Water från samma märke. Depends variant är mer mjölkchokladig. Lacket är finfint, men visst är det lite tråkigt med bara nummer utan namn?


8 kommentarer:

  1. Jättesnygg färg! Håller med om namnen, borde vara något kul istället för bara siffror :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är lite trist med bara nummer. Vilken fin kofta du har, gillar färgerna och mönstret.

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt! Fint matchat.

    SvaraRadera
  4. Josephine: Tackar! Jag tror att de flesta håller med om det!

    Sminkan: Tack!

    Carina: Tack!

    Ninni: Tack!

    Roxcat: Tack1

    SvaraRadera
  5. Oh, lacket från Depend var riktigt cool. Snyggt med en lite mörkare brun, det finns redan så många olika versionerna av de ljusa och gråtonade!

    http://minboudoir.blogspot.com/

    SvaraRadera