söndag 9 januari 2011

Neutralt med UD loves NYC


Idag har jag och sambon mest degat runt här hemma. Jag passade på att hugga inte på min stora UD loves NYC-palett som är svår att bära med sig annars.


Imorgon är det slut med semestern, vilket betyder uppstigning 05.30. Jag bävar. För att muntra upp oss alla lite händer det något kul på bloggen vid lunch. Håll utkik!


Jag använde mörkbruna kajalen Corrupt tillsammans med Smog i globlinjen, Suspect på rörligt locket och Maui Wowie som highlighter. På kinderna hade jag IsaDorarouget Cool Pink som, sitt namn till trots, är ganska varmt korallrosa.

2 kommentarer:

  1. Gud vad jag vill ha den där paletten, kollar på ebay nästan hela tiden för att se om det finns några fynd. Himla fin sminkning dessutom!

    SvaraRadera
  2. Honi: Tack! Hoppas att du också får fatt på en!

    SvaraRadera