torsdag 13 januari 2011

Mildew + Smog



Idag var jag khakigrön igen. Trots att jag lyckades hitta ett takfönster att fotografera vid under lunchen på utbildningen jag var på blev inte bilderna helt hundra. Typiskt. Jag kände mig hur som helst fin i grönt smink och med Mavala Bronze Green på naglarna. Bronze Green är en verklig favorit, jag funderar nästan på att köpa en back-upflaska.


Ur Preen Shadow Box från Urban Decay har jag använt skuggorna Mildew och Smog. Jag har också använt Leopard Love Complexion Perfection Kit, mineralrouge från Maybelline, mineralfoundation från Clinique, highlighterskuggan Bikini line från Benefit och kajalen Stash från Urban Decay.


Närbild på skuggorna (överst till vänster och underst till höger) och dagens bronzer Peach Leopard från Too Faced. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Köp om ni får chansen!

Psst! Glöm inte tävla om kajaler från Urban Decay!

10 kommentarer:

  1. kom just på, sent omsider, att jag också vill ha bronze green! :D

    SvaraRadera
  2. Karin: Hoppas att du hittar det!

    SvaraRadera
  3. Tror att jag också ska köra på grönt i morgon :)

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara paletter (Är avis!). Och du är fin som vanligt :)

    SvaraRadera
  5. Det är konstigt, ibland blir bilderna toppenbra och ibland inte utan att man vet varför. Men jag tycker du är jättefin och grejorna är kalasfina!

    SvaraRadera
  6. Hehe... jag har också funderingar på att köpa en back-up av Bronze green... älskar det lacket!

    SvaraRadera
  7. Carina: Grönt är aldrig fel!

    Honi: Tack =)

    Ninni: Ja, himla konstigt! Tack!

    Marika: Det är vi nog många om :)

    SminkJante: Tack! Jag också! Jag skulle gärna vilja ha kajalen i samma färg också.

    SvaraRadera
  8. Jättefin sminkning! Och vad vacker UDpaletten var...

    SvaraRadera
  9. Emma P: Tack! Den är fin, men om jag ska vara ärlig har jag inte alls använt den så mkt som jag trodde att jag skulle göra...

    SvaraRadera