lördag 4 december 2010

Cliniquebonus och adventskalender


Mitt halsonda och väglaget har hittills satt p för mina egna Clinique-planer, men det hindrar ju inte att jag tipsar er! Just nu finns denna fina bonusgåva hos Kicks. Gåvan innehåller:
  • High Impact Mascara i svart, 4g
  • Superdefense SPF 25 Dry/Combination, 15ml
  • Superbalanced Makeup i nyansen Vanilla, 15ml
  • Dramatically Different Moisturizing Lotion, 15ml
  • High Imapct Lip Colour i färgen Flamenco 4g
  • Take The Day Off Eye Makeup Remover, 50 ml
Jag vill också passa på att tipsa om att Clinique har en twitter-julkalender med olika vinster varje dag. Spana in den här! (https://twitter.com/#!/Clinique_Nordic)

2 kommentarer:

  1. Det där är ett set som jag har kollat in ett flertal gånger på Kicks. Hoppas att det finns kvar när jag får lite pengar om ett par veckor.

    Skulle köpa en av deras mascaror och något till för att få fingra på detta set :)

    SvaraRadera
  2. Carina: Det ska finnas till den 14 december. Om du är på maskarajakt rekommenderar jag att köpa detta fina kit: http://www.kicks.se/clinique-b40/makeup/mascara-c600/lash-power-mascara-julask-p12591

    SvaraRadera