tisdag 16 november 2010

Lila och guld



I morse följde jag Makeupoholics vackra exempel och matchade mörkt lila med guld. Inte mycket mer att säga om det!


Clinique Superbalanced Powder Makeup spf 15 Mineral Rich Formula, Urban Decay Naked Palette, UDPPSun Radience Skintone Perfector i Honey Glow från Lumene, mitt söta rouge från Yves Rocher, Brite Bird-skuggan LipGloss Bitch, IsaDora VibraLash Mascara, och Cliniderms Lip Repair.


Extra bild på själva färgen: Sin är skugga nr 2 från höger i paletten, guldiga Half Baked råkade hamna under rouget, Hustle är skugga 3 från vänster. Kajalpennan kommer också från Urban Decay och heter Rock Star. Brite Bird-skuggan LipGloss Bitch har jag lagt över Hustle för att få lite tydligare lila färg.

6 kommentarer:

  1. Lila och guld är så himla snyggt ihop!

    SvaraRadera
  2. Japp, en av mina favvokombos, ursnyggt!

    SvaraRadera
  3. lila och guld är smashing tillsammans, urfnt!

    SvaraRadera
  4. Des: Jag håller helt med!

    Ninni: Tack!

    Linda: Tack!

    SvaraRadera
  5. Det här var helt underbart vackert!

    SvaraRadera