söndag 10 oktober 2010

Oliva Eco Concealer


Härom veckan fick man en fullstor concealer från Oliva i Apotek Hjärtats kundklubb. Jag var inte sen att hämta ut min, och nu påbörjas testningen! Oliva och CCS säger själva om sin Eco Concealer att den ska ge ett naturlig heltäckande resultat. Den innehåller bland annat ekologisk olivolja och ljusreflekterande mineralpigment. Concealern är parfymfri och innehållet är till 88% "ekologiskt certiferat". Jag har nyansen natural, i nuläget vet jag inte om det finns fler att välja på. Det ska bli spännande att som om denna lilla tub kan ta upp kampen med min favorit från YSL... Har någon av er testat concealern? Jag är nyfiken!

5 kommentarer:

  1. Nix, inte testat den. Doftar den som övriga Oliva-sortimentet? Jag gillar egentligen bäst concealers i stift, tycker de flesta i tub täcker så dåligt. Undantag finns dock!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte testat den men det låter väldigt intressant! :)

    SvaraRadera
  3. Ninni: Jag kan tyvärr inte svara om doften, för jag har inte sniffat på något annat från samma märke. Stift säger du, jag tycker de brukar vara för torra för mig. Smaken är som baken =)

    Josephine: Jag återkommer när jag testkört!

    SvaraRadera
  4. nej, men jag har testat deras cuiticle oil och den är bra

    SvaraRadera
  5. Ska bli spännande att höra vad du tycker.

    SvaraRadera