söndag 26 september 2010

Sin, Toasted och Hustle ur Naked Palette



Igår kväll, lagom till champagnen, målade jag över förmiddagens friluftsmejk (maskara + rouge) med en lite lilaaktig sotning med skuggor ur Urban Decay Naked Palette. Hoppas att ni inte tröttnar på mejker ur den, för jag är väldigt sugen på att sminka mig igenom hela kommande veckan. Hojta till om det är någon särskild kombination ni vill se!


Utöver paletten använde jag IsaDora WigWham Mascara, UDPP (äntligen åter i mitt förråd!) och 24/7 glide-on eye pencil i Rockstar.


Skuggorna som syns i sminkningen är Sin, Toasted och Hustle.

8 kommentarer:

  1. Ja! Jag röstar för Naked-vecka!

    SvaraRadera
  2. Dom två längst till höger skulle jag vilja se i en kombination :) Ser himla fina ut!

    Naked vecka låter fantastiskt!

    SvaraRadera
  3. Vilken kanonsminkning. Du kommer verkligen att ha nytta av den paletten (de paletterna)

    SvaraRadera
  4. Det var nästan lite champagne över detta så det passade väl bra? Den mörkbruna näst näst längst till höger ser sådär härligt chokladig ut!

    SvaraRadera
  5. Låter bra med Naked-vecka tycker jag också! :)
    Jättefin uppdatering av makeupen!

    SvaraRadera
  6. Des: Det kommer =)

    Honi: Ska bli!

    Shamrock: Tack! Ja, jag tror att jag kommer att ha stor nytta av denna palett =)

    Ninni: Det har du helt rätt i! Den som ser lite chokladig ut på bilden är egentligen lite lila (det är den jag sotat med på sminkningen här). Tror att femte från höger egentligen är mer chokladig. Ska göra en sminkning med den så kan vi jämföra!

    Josephine: Tack! Naked-vecka it is!

    SvaraRadera
  7. Jag har inte sett att Gunmetal är med i denna palett. Jag älskar Gunmetal!!!!!

    SvaraRadera
  8. SminkJante: Det gör jag också!!!

    SvaraRadera