torsdag 30 september 2010

IsaDoras naglar hösten 2010


Häromdagen damp tre fina lack från IsaDoras Trend Nails hösten 2010 ner i min brevlåda. Jag fick Petrol Posh, Combat Khaki och ljuvliga, men ack så svårfotade Hunter Green att testa. Alla lacken i kollektion är i krämformula, att jag gillar IsaDoras krämlack skarpt vet sedan länge!


Övriga färger i kollektionen är Mauvement, In the Army, Red Alert, Blue Jeans (sjukt snyggt!), Jaded, Cool Camel och Ashes to Ashes. Spana in dem alla hos LipGlossBicth! Jag är sugen på alla de gröna! Vilka siktar ni in er på?

Här till vänster ser ni promobilden på Hunter Green från IsaDora själva. De har lyckats fånga färgen så mycket bättre än jag! Lacken släpps i början av oktober.

5 kommentarer:

  1. Petrol posh bär jag just nu, supersnyggt! :)

    SvaraRadera
  2. Josephine: Jag har sett det hos dig, det ser så fint ut!

    SvaraRadera
  3. Jag har gått från att bara vilja ha ett par av höstlacken till att nu fundera på att slå till på hela kollektionen. De är så fina!

    SvaraRadera
  4. Nailstic: Ja, de är extremt snygga!

    Emma P: Ja =)

    SvaraRadera