lördag 18 september 2010

IsaDora Rock Chic goes YSL Rock & Baroque


Jag har burit IsaDora Wonder Nail 611 Muddy Water sedan i tisdags (men inte hunnit visa). I morse hade det hunnit bli lite lite tip-wear, men istället för att ta bort och börja om valde jag att testa YSL:s höstlook Rock & Baroque, med tvåfärgade klor. Jag var sugen på att testa Grape Jam, så den kombon fick det bli!



Själva Rock & Baroque-idén har jag varit sugen på sedan jag såg den hos Linda i somras. Det kommer att bli fler varianter i framtiden! IsaDoralacken var i vanlig ordning lättarbetade. Jag har bestämt mig nu för att jag gillar den nya breda penseln. Till franska linjer på frihand var den dock inte helt optimal. Vad tycker ni? Om Rock & Baroque-idén? Om min kombo här?

15 kommentarer:

  1. I like! Det där var riktigt snyggt! Färgen är också otroligt snygga ihop!

    SvaraRadera
  2. Lina: Tack! Lacken är ju ur samma kollektion å allt =)

    SvaraRadera
  3. Verkligen läcker manikyr. Gillar alltid lite funky french som man väl får räkna denna till.

    SvaraRadera
  4. Häftigt! Själv har jag inte tålamod att att måla tippar med nagellack men du är ju suverän! :)

    SvaraRadera
  5. Superläckert! :) Färgerna tillsammans ser superfina ut

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det blev hur snyggt som helst! Vad duktig du är på att måla.

    SvaraRadera
  7. SminkJante: Tack! Jag har inte kört på det små mycket innan, men det är ju riktigt fint!

    Ninni: Tack!

    Josephine: Tack snälla!

    Honi: Tack! Kombon kändes bra när den väl kom på!

    Sminkan:Tackar =)

    Des: Tack!

    Sharmock: Tack!

    Linda: Tack! Det är nog lite mer ojämnt i verkligheten än vad som syns på bild =)

    SvaraRadera
  8. jag tycker att det blev jättefint, snygga linjer dessutom...

    SvaraRadera
  9. Detta var en riktigt höjdar kombo :)

    SvaraRadera