onsdag 15 september 2010

Huvårdsrutin


Periodvis har jag haft himla svårt att hitta hudvård som passar min hud och som jag trivs med. Sent i våras föll mycket på plats och de senaste månaderna har jag haft en rutin bestående av idel favoriter som jag aldrig mer vill vara utan. Här kommer en kort presentation (klicka på produktnamnen för att komma till recensionerna):
Ni kanske ser att här inte är med någon nattkräm. Jag har nyligen gjort slut på min gamla favorit som utgått ur sortimentet, så platsen som ny favoritnattkräm är för tillfället ledig... Kanske kan någon av dessa kandidater inta den?

Tänk att man kan bli så glad och nöjd med hela livet av lite tuber och flaskor! Det är kanske motsatsen till i-landsproblem? I-landsglädje?

4 kommentarer:

  1. Det är svårt att hitta favoriter inom ansiktsvård.

    Jag är nöjd med det jag använder nu, men till det priset kan jag inte fortsätta med dem. (Fick dem i förtidig födelsedagspresent).

    Hoppas på att hitta riktigt billiga och bra hudvårdsprodukter, men än så länge har jag inte det :(

    Kanske skulle ta och testa din kombination.

    SvaraRadera
  2. I-landsglädje var dagens bästa uttryck!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att se! Härligt när man hittar bra grejor, men jag vill alltid prova nytt ändå... hihi.

    SvaraRadera
  4. Carina: Ja! Vad använder du nu? Jag ska kika in hos dig o spana =)

    Sminkan: Det kan nog komma till användning lite då och då i sminksammanhang =)

    Ninni: Ja, det vill man ju alltid...

    SvaraRadera