torsdag 26 augusti 2010

Starry Night + Brandied Bronze


Igår högg jag in på fina Stila Smudge Pot Starry Night. Jag gillar den skarpt! Smudge Potsen är så lätta att måla med och sitter som berget.


Utöver min nya Smudge Pot har jag använt den rosa och den pärlvita skuggan ur Cliniques sommarpalett Brandied Bronze och rouget Preacious Posy från samma märke. Den rosa skuggan har en alldeles speciell lyster och fantastiskt skimmer som är svårt att göra rättvisa på bild. Det enda jag kan säga om skuggan och hela paletten är: köp den innan den försvinner, den är fantastiskt fin och känns perfekt även till hösten!

6 kommentarer:

  1. Jättefint, Clinique-paletten där är så himla fin! Tack snälla gulliga du för NY-guiden, jag har redan hittat flera bra grejor i den som jag inte hade med på min lista.

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Tack! Det blir alltid bra med Smudge potsen!

    Ninni: Tack! Spana efter den också i NY. Vad kul att du har nytta av guiden =)

    SvaraRadera
  3. Älskar den rosa skuggan i Brandied bronze-paletten. Den känns nästan som en snällare variant av Smashbox Flamingo. Den är riktigt snygg med den härliga lila eyelinern. Snyggt!:)

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt med eyelinern :) Lite annorlunda och kul!

    SvaraRadera
  5. Tina: Tack! Ja, den är så himla fin! Jag tänker precis likadant om den och om Flamingo =)

    Honi: Tack!

    SvaraRadera