måndag 9 augusti 2010

Rea + nödvändigheter från Kicks


I sommar känns det som om jag inte shoppat någonting alls, utöver husrelaterade saker. Om man klickar på kategorin rea ser man att det inte alls stämmer... Ovan här ser ni en finfin solskyddsspray från phc och an av mina (och Heartcores) favoritbronzers från Lumene, Sun Radience Skin Tone Perfector i Bronze Glow. Båda fyndades för fånigt lite pengar. Den snälla expediten på Kicks frågade om jag ville testa Cliniques nya nattkräm Youth Surge Night. Det ville jag naturligtvis gärna göra. Kicks har verkligen bra och tillmötesgående personal!


Jag reafyndade också en färgförstaärkande hårinpackning från L'Oréal. Den är verkligen bra för att bli av med de solblekta "slingorna" i mitt hår som jag inte gillar. Blackhead Eliminating Daily Scrub från Neutrogena var inte på rea, utan mer en nödvändighet. Den är otroligt bra!

När jag väl laddat in alla bilder från kameran kanske jag har ännu fler reafynd att visa. Jag borde kanske fundera på köpstopp... Har ni reafyndat mycket i sommar?

4 kommentarer:

  1. Fina fynd! Förutom lite kläder har jag nog inte gjort några reafynd alls under sommaren.

    SvaraRadera
  2. Jag har "bara" reafyndat kläder, men när jag tänker efter så harjag köpt ett dependlack för 10 kr också, hihi :)

    SvaraRadera
  3. Inga reafynd alls i sommar. Har inte varit på stan. Roligt att se dina fynd dock.

    Du får en liten award av mig, en Sparkling Award. :D

    SvaraRadera
  4. Tina: Tack! Kläder är inte alls dumt. Jag borde nog orkat spana lite på det istället...

    Makeuponista: Ah, lacket låter verkligen somett tvättäkta fynd =)

    Sminkan: Åh tack! Jag kommer genast och spanar!

    SvaraRadera