torsdag 19 augusti 2010

Pop'n Petrol i dagens öga


Idag är det verkligen dagens dagens öga som ni ser här (ofta är jag ju annars en dag efter). Lancôme Pop'n Petrol har huvudrollen i sminkningen. Bara för att man har en ny fin Pop'n Palett, får man inte glömma bort sin gamla!


Utöver skuggorna i Pop'n Petrol har jag bland annat använt Urban Decay 24/7 glide-on eye pencil i Stash och UDPP Sin. Det var också dags att byta ut High Definition Lashes, det blev High Impact Curling Mascara, också från Clinique.

7 kommentarer:

  1. Fiiint! du har något annat fint att hämta på Kabuki!

    http://www.kabukibeauty.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. snyggt, hur är UDPP sin, är det den som skimrar mer? eller har jag bara fått för mig det? har inte testat UDPP alls :P

    SvaraRadera
  3. Mycket fint! Du klär i färgerna!

    SvaraRadera
  4. Fina färger och snygg sminkning

    SvaraRadera
  5. Kabuki: Tack snälla <3 Jag ska hämta ordentligt imorgon =)

    Linda: Tack! Japp, Sin skimrar rejält. Den är nästan nästan lika bra som vanliga UDPP.

    Sminkan: Tack! Gröna nyanser är alltid favoriter!

    Shamrock: Tack så mycket!

    SvaraRadera
  6. Jättefint. Den paletten är klart roligare än den koppriga, även om den också är fin...

    SvaraRadera
  7. EmmaP: Tack! Precis så resonerade jag. Det var bara denna jag köpt till ordinarie pris (sjuuuukt dyrt, men det var tröst för utebliven englansresa).

    SvaraRadera