torsdag 8 juli 2010

Smått och gott: Minifuktspray från Avène

Jag har tipsat om Avène Thermal Spring Water, både en och två gånger tidigare, men jag är så nöjd! Något av det bästa är att mitt exemplar är litet och behändigt, på 50 ml. Fuktsprayer bör alltid vara små tycker jag, man vill ju bära dem med sig! Förhoppningsvis kan man skaffa sig en sådan här liten väskkompis även i Sverige inom kort. Jag återkommer med mer information när jag vet säkert. Om någon av er läsare sett miniversionen hos något apotek får ni gärna tipsa!

2 kommentarer:

  1. Vad jag har förstått så säljs inte de små 50 ml i affären men brukar kunna följa med som "gåva" och dyl. vid kampanjer. Det var ivf informationen jag fick från Avènes pr-byrå.

    SvaraRadera
  2. Emelie: Tack! Hoppas att 50 ml ingår i det ordinarie sortimentet sen! Jag har frågat min pr-kontakt, men hon är på semester. Tjejen jag fick tag på istället visste nog inte ritkigt hur det låg till.

    SvaraRadera