torsdag 8 juli 2010

Too Faced i Malmö, nu med bilder


Under en blixutflykt på lunchen gjorde jag en trevlig upptäckt: Danska Matas på gågatan i Malmö har tagit in Too Faced! Mer rapport och kanske någon smygtagen bild kommer ikväll. Kommentera gärna om ni vet mer om denna spännande nyhet!


Uppdatering: Mina bilder är kanske inte så spännande, men de var de enda jag vågade knäppa under den kort stund personalen tittade bort.

Jag har haft kontakt med
Matas (danska) presskontor i eftermiddags, men de hade dessvärre ingen aning om vad jag pratade om... Priserna verkar ligga ungefär som de hos de svenska webshoppar som säljer märket. Kul med mer Too Faced i Sverige, hur som!

Uppdatering, igen: Nu har Matas hört av sig bekräftat att en större lansering av Too Faced i Danmark och Sverige är på gång i augusti. De skulle återkomma med mer information. Det ser vi fram emot!

14 kommentarer:

  1. Åh det låter kul, ska in och se om våra matas också har fått in too faced :)

    SvaraRadera
  2. Var på Matas i Hyllinge i förra veckan, där fanns inget too faced. Måste ringa dit och kolla innan jag åker hem. Jag vill se bilder:)

    SvaraRadera
  3. Honi: Hoppas att de har det!

    SminkJante: Hrm, hoppas att de också får in! Nu finns här lite bilder =)

    SvaraRadera
  4. linda/bettieli8 juli 2010 kl. 22:26

    skoj med lite nya märken att få klämma på innan man shoppar :D

    SvaraRadera
  5. Men yay vad spännande! jag älskar Too Faced och jag åker ju faktiskt till malmö några gånger om året.

    SvaraRadera
  6. Linda: Precis =)

    Emma P: Då har du något att se fram emot på nästa tur =)

    SvaraRadera
  7. Ååååh....älskar Too Faced!

    SvaraRadera
  8. Linda: Du får ta en Malmötur =)

    SvaraRadera
  9. Glamour-Och-Fläskpannkaka: Det är det helt säkert =)

    SvaraRadera
  10. Fröken Frodig9 juli 2010 kl. 19:37

    Jahapp, då blir det ett Matas-besök imorgon :)

    SvaraRadera
  11. Fröken Frodig: Spännande! Berätta gärna om du haffar något =)

    SvaraRadera
  12. Inget haffat men är bra sugen på ett par paletter och Shadow insurance! Men att lägga närmare tusingen på smink är inte högsta prio just nu. Tyvärr.

    SvaraRadera
  13. Fröken Frodig: Paletterna ser himla fina ut, men jag tyckte också att de var lite dyra... Jag har testat SI, och gillade den inte. UDPP är bättre o billigare!!

    SvaraRadera