onsdag 2 juni 2010

Spännande överraskningar i posten


Idag har jag två spännande grejer landat hos mig. Först och störst, ett härligt pressutskick med solkrämer från ACO och Cliniderm. Jag ser verkligen fram emot att testa dessa. Hoppas bara att vädret vill samarbeta med mig! I paketet fanns:

ACO Sollotion SPF 20
  • Fotostabilt skydd mot UVA och UVB
  • Återfuktande, mjukgörande ämnen (bl a rapsolja!) samt vitamin E
  • Extra vattenresistent
  • Oparfymerad
Cliniderm Sun Lotion SPF25
  • Kemiska solfilter som skyddar mot både UVA- och UVB-strålar
  • Antioxidanter som skyddar mot fria radikaler som anses påskynda hudens åldrande
  • Mjukgörande och återfuktande ämnen som motverkar solens uttorkande effekt
ACO Medium Sun Stick
  • Skyddar extra utsatta hudområden som läppar, näsa och kinder mot UVA-och UVB-strålning.
  • Innehåller mjukgörande och återfuktande ämnen samt vitamin E.
  • Extra vattenresistent och oparfymerat.
ACO Solkräm för ansiktet SPF 25
  • Fotostabilt skydd mot UVA och UVB
  • Speciellt anpassad för ansiktet – går lätt in, skyddar, återfuktar och vårdar
  • Innehåller antioxidanten vitamin E som skydd mot fria radikaler
  • Extra vattenresistent
  • Oparfymerad
Cliniderm Face Sun Cream SPF 25
  • Kemiska solfilter som skyddar mot både UVA- och UVB-strålar
  • Antioxidanter som skyddar mot fria radikaler som anses påskynda hudens åldrande
  • Mjukgörande och återfuktande ämnen som motverkar solens uttorkande effekt
  • Täpper inte till porerna
Denna krämen är jag extra nyfiken på. Det brukar vara just det med att inte täppa till porerna som är kruxet med solkrämer.

Sist och mindre, men inte mindre kul, låg där ett ett fint och lyxigt kuvert från Kicks hallmattan. Jag blev väldigt glad och förväntansfull! Nu återstår bara kruxet med att jag inte alls bor i Stockholm...

8 kommentarer:

  1. Meh! Alla verkar ha fått inbjudan utom jag! :( Inte för att jag har möjlighet att gå förvisso, men man vill ju bli bjuden.

    SvaraRadera
  2. Najs! Kul med inbjudan också även om du inte bor i Stockholm.

    SvaraRadera
  3. SaintBella: Vad synd :( Vi kanske kan ha ett eget event i Skåne istället =)

    Veronica: Ja, jag blev väldigt glad =)

    SvaraRadera
  4. JAG tycker ett eget event i skåne vore på plats.:-) Visst har vi försökt tidigare utan att vi lyckats få ihop något men TÄNK vad vi skulle kunna nörda loss ihop över en lunch och snacka gunk om vi var riktigt många?:)

    Förresten, vad kul med pressutskick! och ett så bra testpaket! Sådant vill man ju verkligen TESTA sig fram på och nu är bästa tiden, men inte har man råd med det liksom. Perfekt ju.

    SvaraRadera
  5. Jag kan inte heller gå på Kicks eventet. Attans osis. Hoppas det blir en fin sommar så du kan testa allt solskydd.

    SvaraRadera
  6. Basteth: Ja! En lunch vore supermysigt! Ska bara flytta färdigt först...

    Det ska blir väldigt kul at verkligen få testa och jämföra ordentligt! Jag behöver ju en del solskydd =)

    SminkJante: Vad synd! Ja, fint väder är nästan ett måste =)

    SvaraRadera
  7. Oj vad mycket spännande! Ser ut att kunna bli en bra sommar för dig:)

    SvaraRadera
  8. Emma P: Jajemän! Helgen har bjudit på bra testmöjligheter =)

    SvaraRadera