onsdag 9 juni 2010

Onsdagsgrönt




Idag har jag varit illgrön med Brite Bird. Gårdagens naglar hänger fortfarande med, nätt och jämt. Grönt och oranget är fint tillsammans, tycker jag!


Basen var densamma som igår. Till ögonen använde jag Benefit Bikini Line tillsammans med ljuvliga gröna skuggan Springling och bruna Shut the front door från BriteBird. Jag plckade också fram YSL Touche Éclat, Clinique High Impact Mascara, Inliner kajal i Blonde från IsaDora, kajalen Green Card från Make up store och Urban Decay Eyeshadow Primer Potion. Rouget är Benefit Sugarbomb.


7 kommentarer:

  1. Så fint! Gillar de olika nyanserna, passar bra tillsammans! :)

    SvaraRadera
  2. Precis dina färger, du passar så bra i detta.

    SvaraRadera
  3. Snyggt. Jag gillar grönt mer och mer och denna var jättefin

    SvaraRadera
  4. Makeuponista: Tack!

    Ninni: Tack! Jag trivs också!

    Sminkan: Tack!

    Shamrock: Tack! Jag kan verkligen rekommendera Brite Bird. Färgerna därifrån är alltid superfina!

    SvaraRadera
  5. Riktigt fin sminkning! De paletten ser väldigt trevlig ut...

    SvaraRadera
  6. Emma P: Tack! Sanfiedoretrion är ett riktigt kap! Jag hoppas att Brite Bird kommer med fler paletter i framtiden.

    SvaraRadera