onsdag 16 juni 2010

Lumene Natural Code Get Color


Lumene Get Color är ett klargult lack från märkets linje Natural Code. Precis som kollektionskompisen Be Happy är lacket fritt från formaldehyd och kommer i en liten smidig flaska. Även om färgen är nästan klargul, drar den lite lite åt grönt. Mina bilder är (som ni ser på hudtonen) ändå lite rödstickiga. För min del är jag egentligen sugen på något lite varmare just nu.



Lackets konsistens är betydligt bättre än exempelvis Viva la Divas pastelllack. När jag målar är de t o m riktigt bra! Därför är det väldigt skumt att resultatet inte blir helt hundra, varken med två eller tre lager. Sammanfattningsvis tycker jag dock att lacket är snyggt och prisvärt, (4,5 ml nagellack för 45 kr). Är du sugen på ett gult lack som inte drar åt senap eller orange är detta ett bra val!

2 kommentarer:

  1. Tycker färgen ser helt ljuvlig ut!

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Ja, färgen är riktigt fin, särskilt i tre lager.

    SvaraRadera