tisdag 15 juni 2010

Lumene Natural Code Be Happy



Först på av nya Lumenelacken är ljusrosa Be Happy. Be Happy är väldigt ljust ljusrosa, naturligt och tämligen svårfotat. Hårdheten är väldigt bra, även om det krävs två lager för att den skira färgen ska synas överhuvudtaget. Be Happy är en given favorit för dig som är på jakt efter ett neutral all round-lack. Just nu är jag dock sugen på något mer färgstarkt, så jag ger mig nog på ett annat lack snart, om inte så för att testa removern (och lacken!) i inlägget här nedanför...

2 kommentarer:

  1. Jag är säkert knäpp, men vad menar du med hårdheten? Fräscht och naturligt resultat för övrigt, även om jag oftast föredrar mer färg.

    SvaraRadera
  2. Emma P: Tack! Jag föredrar också oftast mer färg, men ibland är det bra med lite fräscht o lättskött! Hårdheten, hrm, jag menar ytan på lacket. Jag tycker att vissa lack blir bättre hårda och glasblanka än andra. Detta blev just väldigt hårt och blankt, ingen risk för repor!

    SvaraRadera