onsdag 30 juni 2010

Klorofylldagens


Jag började bli orolig för att ni skulle tröttna på alla mina koralliga och turkosa dagens, så idag slog jag till på skimrande grönt med Viva la Diva. Lite ont om ljus på bilderna, men så går det när man kommer hem i denna sena timme.


På ögonen har jag skuggor Viva la Divas fina Tropical Temptaion-palett tillsammans med 24/7 glide-on eye pencils i Covet och Graffiti på en bas av Waterproof Cream Eye Shadow från IsaDora i färgerna 61 Pink Apricot. På kinderna hade jag mitt söta rouge från Yves Rocher.

18 kommentarer:

  1. Åh vilket sött rouge :) Och vilka fina gröna färger, superfint!

    SvaraRadera
  2. Jag hade också mitt rouge idag.:) Ohc en annan av dina favoriter, get baked-paletten.:) Känns som man behöver lite skimmer och färg för att pigga upp sig nu på sommaren. Riktigt fint!

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt skimrande! Härlig grön! Jättefint!

    SvaraRadera
  4. Wow, vad härligt skimrigt och snyggt! :-)

    SvaraRadera
  5. Honi: Tack snälla du!

    Basteth: Tack! Kul att höra att du använder rouget =) Ahh, Get baked! Ja, vi som fortf jobbar beöver verkligen pigga upp oss allt vad vi kan!

    Sminkan: Tack så mcyket =)

    Ninni: Tackar =)

    SvaraRadera
  6. Underbar sminkning, gillar skimret!

    SvaraRadera
  7. Gillar det gröna. Får mig att tänka på havet (Västindien eller ngt liknande)

    SvaraRadera
  8. Nailtastic: Tack så mycket!

    Shamrock: Tack! Lite västindiskt hav hade inte alls suttit fel nu =)

    SvaraRadera
  9. vansinnigt snyggt! jag vill också vara grön, men det är första veckan på jobbet så jag fegar lite... Har bara haft tråksmink hela veckan, men funderar på att ha lite skuggor imorgon, för att fira fredagen, dock blir det ngt neutralt isf...

    SvaraRadera
  10. Emma P: Tack!! Jag förstår att du fegkör lite på nytt jobb =) Hoppas att du har det bra där och att det är kul! Klart du ska köra lite festlig fredag!

    Linda: Tack!

    SvaraRadera
  11. älskar det där rouget!

    jag har en kategori om smink o sånt..uppdateras inte jäteofta men där står en del
    http://pyttis.blogg.se/category/smink-och-skonhetsforsok.html

    SvaraRadera
  12. Pyttis: Det är ett riktigt budgetfynd =)
    Tack, ska spana där =)

    SvaraRadera
  13. Vilken fin sminkning, paletten är en riktig godbit! :)

    SvaraRadera
  14. Åh, jag älskar creme ögonskuggan från IsaDora.
    Hade en sån, tills den av någon lustig anledning försvann :(
    har inte hittat den i någon affär sen dess, vet du om den finns att få tag på nånstans? :)

    SvaraRadera
  15. Makeuponista: Tack! Ja, den är fin. Det gäler att inte glömma bort sådana gamla godbitar =)

    Linnea: Jag tror tyvärr att de har utgått ur sortimentete, men jag lovar att återkomma med mer information!

    SvaraRadera
  16. Linnea! (Hoppas att du kikar in här igen...) Jag har nu fått besked från IsaDora om att krämskuggorna har utgått ur sortimentet. De lämnade dock en liten öppning för att något liknande kan återkomma i framtiden... Vi får hålla tummarna =)

    SvaraRadera