tisdag 8 juni 2010

Dagens öga: Flamingo




Dagens öga (och gårdagens, så bra trivdes jag!) är målat med underbara ögonskuggan Smashbox Flamingo och trotjänaren Benefit Bikini Line.

Glöm inte skrolla ner och spana in även dagens naglar, dagens läppar och dagens detalj!


Rouget CORALista från Benefit, Clinique High Impact Mascara, YSL Touche Éclat, brynpenna från H&M, 24/7 glide-on eye pencil i Bourbon, Flamingo från Smashbox, Benefit Bikini Line och Urban Decay Sin Primer Potion.


Jag är ännu för blek för att plocka fram sommarmineralerna från IsaDora. I övergången funkar min gloPressed Base Natural fair bäst om jag toppar den med lite av solpudret Luminizing Colour Powder i Golden Bronze från Shiseido.

11 kommentarer:

  1. Supersnyggt! Älskar hur du lyckades fånga Flamingo's fantastiska skimmer. :D

    SvaraRadera
  2. Jättefint och väldigt väl matchat. Vad fin bronzern ser ut förresten, riktigt lyxig...

    SvaraRadera
  3. Tina: Tack snälla du =)

    Emma P: Tack! Bonzern ÄR lyxig! Jag fick den i prennumerationsgåva =)

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt! Du passar verligen i flamingo! Och du, jag älskar att scrolla! Känns så lyxigt att få läsa flera inlägg i rad på favoritbloggarna! Tackar!

    SvaraRadera
  5. Riktigt riktigt fint! :D

    SvaraRadera
  6. Superfin sminkning med det rätta skimret! :-)
    Solpudret där ser mumsigt värre ut!

    SvaraRadera
  7. Jättesnygg sminkning. Matchar ju även naglarna i inlägget ;)

    SvaraRadera
  8. I inlägget nedanför ska de stå - men det föll visst bort

    SvaraRadera
  9. snyggt!!!!gillar örhängena också!Idag har jag postat din vinst hoppas du blir nöjd!!!

    SvaraRadera
  10. Ooh la la! Har en MAC-dupe till Flamingo, jag ska posta en EOTD med den imorgon.

    SvaraRadera
  11. Sminkan: Tack snälla du! Roligt att höra att du gillar scrollanadet =)

    Makeuponista: Tackar =)

    Ninni: Tack! Solpudret är faktiskt riktigt bra.

    Shamrock: Tack! Jag erkänner att matchningen var lite planerad =)

    Ingegerd: Tack så mycket! Åh vad spännande med paketet =)

    Des: :-D Ja vad kul med MAC-dupe. Den vill jag gärna se!

    SvaraRadera