torsdag 3 juni 2010

Creme de la creme!

Efter att ha sett hur fint H&Ms Creme del la creme är på tårna, kunde jag inte vänta länge med att lacka även fingrarna. På de översta bilderna ser ni ett lager, på övriga bilder två.


I ett lager är lacket lite mer diskret. I två lager gnistrar det som all världens stjärnor, och det är omöjligt att inte betrakta naglarna ur olika vinklar precis hela tiden för att njuta av reflexerna och blinget.


Sedvanlig tumbild. Vilket underbart lack! Eftersom "grundfärgen" är hyfsat diskret tycker jag att det funkar bra till vardag. Som festlack är det givetvis oslagbart! I tisdags hade jag Creme de la creme och matchande sminkning när vi firade min pappas födelsedag. Det kändes perfekt! Sminkningen dyker förhoppningsvis upp här senare ikväll!

4 kommentarer:

  1. Åh, nu blev jag så sugen på att lacka med det lacket. Kanske blir det när det blågröna åker av.

    SvaraRadera
  2. Ninni: Lacka med detta, du kommer inte att ångra dig =)

    SvaraRadera
  3. Det här lacket ser riktigt snyggt ut! Har inte sett det i butik dock...

    SvaraRadera
  4. Emma P: Tack! Jag är lite förälskad i det själv =) Här har det nog funnits ett tag i butikerna.

    SvaraRadera