torsdag 17 juni 2010

Citronögon




För att matcha gårdagens gula naglar, gjorde jag en citrongul sminkning med den gula Lancômeskuggan jag fyndadeL'Oréals outelet i New York förra våren. Nedan ser ni vad jag använt för produkter:


Krämvita skimmerskuggan Bikini line från Benefit och gula Wish från Lancôme, läggplans med spf 25 från Hawaiian Tropic i mango/papaya, Clinique High Definition Lashes Mascara, brynpenna från H&M och kajalen Corrupt från Urban Decay.


På kinderna hade jag Georgia (läs mer om den här) och CORALista, båda från Benefit, pudret Shine & Redness Eliminator och foundatioen Skin Perfection Matte Make up, båda från Lumene Natural Code, tillsammans med Benefit ögonbasen UDPP och concealern YSL Touche Éclat.

6 kommentarer:

  1. Ååååh, vad fint! Det här tyckte jag var jättetjusigt! somrigt och lite annorlunda!

    SvaraRadera
  2. Vilken soligt sommrig sminkning. Den här gillade jag

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt! Jag gillar! Härliga ljusgula toner!

    SvaraRadera
  4. Basteth: Tack snälla du =)

    Shamrock: Tackar!

    Sminkan: Tack! Ibland är det riktigt trevligt med ljusa sminkningar, jag har lite kommit av mig med det annars på sistone.

    SvaraRadera