fredag 7 maj 2010

Cupcake Matte, HighBeam och Posietint




Fotoljuset är tyvärr inte det bästa idag i det skånska höst(!)vädret. Tur att man kan muntra upp sig med färgglatt smink! Idag kör jag på helt matta produkter, utom Benefits eminenta highlighter High beam på kindben och under brynen. High beam och tintet Posietint från samma märke gifter sig otroligt bra. Rekommenderas!




IsaDora Cupcake Matte, Clinique Hihg Impact Mascara, Touche Èclat från YSL, Posietint och High beam från Benefit och Stila Smudge Pot i Grey.

4 kommentarer:

  1. Härligt vårigt med grönt, och matta skuggor är så snyggt! :)

    SvaraRadera
  2. Yay vad läckert, älskar!

    SvaraRadera
  3. Du ser pigg och ljuv ut! Härligt med dina pastellorgier!

    SvaraRadera
  4. Makeuponista: Tack! Jag gillar matt mer och mer.

    Emma P: Tack =)

    Sminkan: Tack! Jag kände mig inte alls pigg när jag sminkade mig, men ibland kan ju sminket hjälpa till lite där =)

    SvaraRadera