lördag 8 maj 2010

Clinique Brandied Bronze + bonus


Nu har jag äntligen fångat min Clinique Colour Surge Eye Shadow Palette Limited Edition från sommarkollektionen Brandied Bonze, och det med tillhörande generös gåva. Jag har visserligen många liknande skuggor sedan tidigare, men denna paletten känns ändå som gjord för mig och jag ångrar inte mitt köp en sekund. Visst är den fin?



Skuggorna ser ljuvliga ut. Att kvaliteten på Colour Surge-skuggorna är riktigt bra vet jag sedan tidigare.


Tänk så många fina kombinationer man kan få fram här! Vilka skuggor vill ni se på först?


För att få en gåva från Clinique i Sverige ska man köpa två produkter. Turligt nog för mig behövde min kära mor tre, så jag kom undan med att bara köpa min palett (vilket inte var helt dumt, eftersom den kostade 360 pix). Min mamma köpte ett Almost Powder Makeup SPF 15, dagkrämen Even Better Skin Tone Correcting Moisturizer SPF 20 och snygga läppstiftet Coral Chic. Jag är väldigt nyfiken på att höra vad hon tycker om dagkrämen!


Här är fina gåvan. Extra nyfiken är jag på Turnaroundkrämen för kroppen, den för ansiktet gillar jag mycket. Att testa All About Eyes Rich ska också bli kul som komplement till den vanliga.

12:44 Jag kan inte se kommentarerna till detta inlägg, kan ni?
Lite senare: Nu kom de fram, efter nästan 2 h...

12 kommentarer:

  1. den ser toppenfin ut! Och vilken fin gåva... Jag tycker du ska testa den turkosa och den lila först...

    SvaraRadera
  2. Men, vad skumt! Det ser ut som att någon kommenterat här, men kan inte se kommentaren. Jag som ska sminka mig strax och vill ha hjälp att välja =)

    SvaraRadera
  3. Ah, nu kom de fram. Superskumt!

    SvaraRadera
  4. EmmaP: Tack! Ja, gåvan är verkligen bra! Turkost och lila comming up!

    SvaraRadera
  5. Yay! Ska bli jättekul att se:)

    SvaraRadera
  6. Ååååhhhh.... jag vill också ha den paletten! Fast jag har shoppat som en tok denna månaden. 7 toppar, två klänningar, ett par skor, 14 nagellack, kläder till barnen mm så jag får nog lugna mig lite nu. Fasen också, jag vill vill vill ha den! Gåvan är ju helt underbar också. Kan jag hålla mig tro?

    SvaraRadera
  7. Väldigt vacker palett!
    Jag vill se en kombination med den bruna, lila och rosa.

    SvaraRadera
  8. Emma P: =)

    Ninni: Jag tror att du också hade gillat paletten =) Men den finns säkert kvar ett bra tag! Det är inte lätt med allt fint man vill ha hela tiden... Jag får nog lugna ner mig ett tag framöver =)

    Sminkan: Tack! Idag blev det Emmas förslag, får testa ditt imorgon =)

    SvaraRadera
  9. Hvilken farge/nummer er Supermoisture-lipglossen?

    SvaraRadera
  10. Kristine: Färgen är nr 10, Grapefruit.

    SvaraRadera
  11. Fröken Frodig12 maj 2010 kl. 21:01

    Åh, så snygg den är! Men jag ska inte köpa den, vet att jag bara skulle använda kanske två av färgerna. Istället har jag slagit till på blogg-kollektionen hos Brite Bird! Kunde inte låta bli, nu är det snabbmakaroner resten av månaden... Superpigmenterade skuggor och jättesnygga färger. Har bara provat två på ögonen än men swatchat alla på handen. Ursnygga :)

    SvaraRadera
  12. Fröken Frodig: Åh! Bloggkollektionen har jag också den är grym! Brite Bird är så sjukt bra!

    SvaraRadera