tisdag 20 april 2010

Söndag på en tisdag



Ikväll är jag på födelsedagsfirande, men jag bär ungefär samma sminkning som i söndags när jag tog dessa bilder. Preen Shadow Box är ingen dum utgångspunkt, var sig man ska söndagsslappa, jobba eller äta tapas!


Clinique High Impact Mascara, primern Stay don't stray från Benefit, kajalen 24/7 glide-on eye pencil i mörkbruna Corrupt och Preen Shadow Box från Urban Decay. Ur skuggboxen har jag använt Snatch (längst upp till vänster) och Smog (nedre raden, mitten). UD:s skuggor är grymma!

6 kommentarer:

  1. En förtjusande nude-look! Snyggt skimmer!

    SvaraRadera
  2. Fint och fräscht. En sån look som passar överallt. Hoppas att du har trevligt på firandet:)

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Så fräscht, håller med Emma i just det ordet.

    SvaraRadera
  4. Sminkan: Tack! UD-skuggor har nog det allra bästa skimret enligt mig.

    Emma P: Tack! Jag hade mkt trevligt, kommer att vara trött i morgon =)

    Ninni: Tack! Fräscht känns bra =)

    SvaraRadera
  5. Finfin palett och skimret är jättefint på Skimmerskuggan :D

    SvaraRadera
  6. Maya: Tack! Det gäller att göra skäl för sitt bloggnamn ;)

    SvaraRadera