fredag 16 april 2010

MAC Blue India


Som ni säkert misstänkt är den utlovade dagens naglar Blue India från kollektionen Give me Liberty of London and MAC. Lacket är så sanslöst fint! Först köpte jag det mest för att jag drabbades av begär till förpackningen, men när det väl är på ser jag att det är så sjukt fint! Jag kan inte förstå att jag inte haft någon liknande färg tidigare.



Mina typiska "vänster tumme + lacknamn-bilder" funkar visst inte riktigt här, men där står Cream Blue India. Visst är färgen och ytan fin?! Lacket var riktigt lättmålat också. Bra!

7 kommentarer:

  1. Nej vad det är fint. Måste klicka X nu på din blogg så jag inte löper och hamstrar den här.

    SvaraRadera
  2. Blågrått är fantastiskt vackert! Jag är inte så mycket för grått, men blanda in lite lila eller blått i så blir det kärlek!

    SvaraRadera
  3. Badbomben: Tack! Gunkbloggar kan vara farliga ;)

    Ninni: Ja =)

    SvaraRadera
  4. Riktigt snyggt faktiskt. känns som en rätt unik färg dessutom...

    SvaraRadera
  5. Emma P: Tack! Jag håller med om unikheten, särskilt i min samling =)

    SvaraRadera