fredag 30 april 2010

Alessandro Golden Opportunity


Sist ut på klorna av mina nya Alessandrolack är Golden opportunity. Lacket är persiko- eller aprikosfärgat, och trots namnet aningens mindre gult än på dessa bilder. Jag trodde inte att jag skulle gilla det så mycket som jag faktiskt gör när det väl är på.


Här ser ni de andra tre på, Love love love, Ver-million och Clementine:



När jag kom hem med de fyra lacken i samma färgskala funderade jag på om jag övershoppat, men det tycker jag inte att jag har. Lacken är olika, men lika snygga. Rekommenderas starkt! En riktigt trevlig valborg/siste april till er alla!

6 kommentarer:

  1. Golden Opportunity är supervacker! Min favorit bland dessa fyra.

    SvaraRadera
  2. Klart du inte övershoppat, det är ju helt olika färg på dem. Och vackra är de också! Min favorit är det mörkaste, så klart.

    SvaraRadera
  3. Love love love är så fin! Min favvo av de fyra.

    SvaraRadera
  4. Så snyggt så jag dööör...:)

    SvaraRadera
  5. De ser jättefina ut hela bunten och de är inte särskilt lika så det var nog riktigt bra köp:)

    SvaraRadera
  6. Nailtastic: Tack!

    Sminkan: Det är så bra med sådant stöd från sminknördskollegor =) Jag är också mest förtjust i det mörkaste.

    Fröken Frodig: Love, love, love är nog min favvo också!

    Basteth: Tack =)

    Emma P: Tack! Jag är helnöjd med den lilla samlingen =)

    SvaraRadera