söndag 7 mars 2010

Klassisk kombination



De senaste dagarna har jag burit diskreta Rock Candy från Essies senaste julkollektion på naglarna. Rock Candy är perfekt när vardagstempot kräver underhållsfri manikyr! Även om lacket är ganska ljust blev bilderna här något ljusa. Den snygga blanka ytan verkar dock komma fram hyfsat.





Klassisk kombination - neutralt ljusrosa fingernaglar och glammigt rött på tårna. Dagens röda är Jag-u-are. Jag kör målade tår året runt. Det piggar upp mig såväl vid vardagsmys hemma som när jag spanar ner mot mina tår under ett yogapass.

4 kommentarer:

  1. Samma här, jag har också målade tånaglar året runt just nu China Glaze(high Roller). Ska gå o spana på ett nytt lack i morgon... (OPI?, Creative?) eller kanske Essie?

    SvaraRadera
  2. Samma här, alltid målade tånaglar. Lacket på tånaglarna håller ju så länge, speciellt på vintern så det kräver inte mycket underhåll.

    SvaraRadera
  3. Verkligen snyggt och fräscht. Målade tånaglar är jättefint. Fast jag är lite lat på det, tog bort för ett tag sen och har inte målat om än...

    SvaraRadera
  4. Peter: Jag röstar, inte helt oväntat, för att du ska spana efter Essie =)

    Ninni: Så tänker jag också!

    Emma P: Tack! Ibland är det skönt att vara lite lat =)

    SvaraRadera