tisdag 2 mars 2010

Grå tisdag




I morse sträckte jag mig återigen efter fina Creamy Nudes från IsaDora Nostalgia. För att matcha veckodagen valde jag grått, skugga nr 4 på inre halvan av ögonlocket och nr 5 på yttre och i globlinjen. I inre ögonvrån lade jag den matta beigea skuggan (en riktigt bra basskugga!). Basen är UDPP Sin (och inte vanliga UDPP som råkade hamna på bilden). Den tar fram skimret fint i skuggorna och ger en lite varmare, mer greigeaktig färgton.

Nu ska jag kvällsförstärka sminkningen och ge mig ut på en kompis födelsedagstapas. Jäklar, vad bråttom jag har!


Jag tror att ni känner igen det mesta här. Fråga gärna annars!

7 kommentarer:

  1. Ser jättefint ut. Grått smink är ju verkligen klädsamt så löjligt att jag inte använder det oftare...

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag totalt älskar din blogg! Den är jättebra!

    Idag är du dagens Bloggflirt på 3tjejer.se

    Kramar
    Kristina

    SvaraRadera
  3. Jättefin grå skugga. Jag gillar grått. Alltid elegant!

    SvaraRadera
  4. linda/bettieli3 mars 2010 kl. 16:03

    grått är flottt, mycket fint!

    SvaraRadera
  5. Emma P: Tack! Ja, det är en fin färg, men man glömmer lätt bort den =)

    Kristina: Tack snälla du, ad glad jag blir!

    Sminkan: Tackar!

    Linda: Tack!

    SvaraRadera
  6. Du passar jättefint i grått! Hoppas du får en kul kväll!

    SvaraRadera
  7. Ninni: Tack! Kvällen var toppen =)

    SvaraRadera