torsdag 11 mars 2010

Bästa vännen!


Jag har världens bästa vän! Just när jag kände min lite hängig i dag landade ett brev från andra sidan Nordsjön, fullt med skämma-bortgrejer från Boots. Hur kunde hon känna på sig att det var precis vad jag behövde idag?


Jag lyckades masa mig iväg på ett styrkeyogapass, så nu blir det välförtjänt dusch och testning av:
  • Boots Natural Collection djuprengörande Face mask med rosmarin och trollhassel - skön och luktar gott. Känns djuprengörande och lugnande utan att torka ut.
  • Boots Natural Collection Mango & Papaya Hi-shine conditioner - luktar mums. Kan inte uttala mig om effekten på studs.
  • Boots Natural Collection Vanilla Foot buffer & Foot softener - doftar helt gudomligt och funkar väldigt bra. Kommer att bunkra nästa gång jag är i England!*
Jag uppdaterar korta omdömen om en stund! Fixat!
*Jag får inte bort formateringen. Jäkla blogger, och jäkla mig som inte riktigt kan html...

6 kommentarer:

  1. Härligt med grejor som piggar upp och vänner som "känner på sig" när man behöver dem.

    SvaraRadera
  2. SminkJante: Ja, det är det bästa!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar vän. Kul med nytt att testa. :)

    SvaraRadera
  4. som den självutnämnda "kodaren" hos El Mika så erbjuder jag help desk om du har html-frågor! :D

    SvaraRadera
  5. Du är så duktig så man kan döööööö som orkar kila iväg och träna.:-) Och gjorde jag det skulle jag säkert behålla sminket på till efteråt då jag plockade bort och lade på nytt.:)

    Förövrigt ursöta förpackningar på maskerna. Speciellt fotmasken man anar i bakgrunden tycker jag.;)

    SvaraRadera
  6. Tina: Ja =)

    Karin: Tack! Det kan mycket väl bli aktuellt =)

    Basteth: jag råkade svara dig i andra inlägget =) Ja, spaeriet var både söta o bra! Du får kolla inte dem snart när du är på plats!

    SvaraRadera