måndag 8 februari 2010

IsaDora Nostalgia



Jag hade egentligen bestämt mig för att jag inte "behöver" något ur IsaDoras vårkollektion Nostalgia, men efter att ha sett kollektionen live är jag inte längre lika säker... Plötsligt kräver alla sminkningar jag har lust att göra exakt de skuggor som finns i kvintetten Creamy Nudes och suktet efter att matcha naglar och ögonlock med lacket Vintage Mint och fina duon Cupcake matte känns omöjligt att ignorera. IsaDora har helt enkelt blivit ena farliga filurer på att skapa habegär efter sina kollektioner!

Ska ni slå till på något? Har ni redan gjort det?

13 kommentarer:

  1. Visste att Creamy Nudes skulle skapa ha-begär hos dig, darling. Kändes så väldigt mycket som du på något sätt när jag såg den.:)

    SvaraRadera
  2. Basteth: Du hade helt rätt! Jag trodde inte riktigt det utifrån bilderna, men nu är jag helsåld! Jag får väl hålla utkik efter ngt erbjudande...

    SvaraRadera
  3. Näpp, Isadora skapar inga cravings hos mig! Plus att Mint Candy Apple räcker som mintigt lack för mig :)

    SvaraRadera
  4. Maria: Skönt för dig =) Man kan ju tycka att MCA borde räcka för mig också...

    SvaraRadera
  5. Jag hade fått för mig att jag var tvungen att köpa mint lacket. När jag stod på stan och tittade på det så kom jag fram till att mintgrönt inte passar på mina klor. Så jag köpte faktiskt ingenting. När ska jag lära mig att pasteller inte är något för mig?

    SvaraRadera
  6. SminkJante: Så är det ibland, att man inte lär sig trots att man borde veta bättre =)

    SvaraRadera
  7. Jag visste inte att det fanns i butik... Ska nog ha lacket iaf tror jag. Brukar inte gilla isadoras skuggor vanligtvis, men kommer nog att spana in duon för den ser så fin ut:)

    SvaraRadera
  8. Emma P: Lacket låter bra! Skuggdoun verkade vara ovanligt välpigmenterad!

    SvaraRadera
  9. Hmm, ja isf blkir jag kanske sugen... Fast egentligen ska jag inte. Vill ha ett rosa penselset från Sigma och MACs vackra solnedgångsrouge...

    SvaraRadera
  10. Nej, de flesta pasteller gör bara att jag lixom försvinner. Jag behöver oftast kraftigare grejor. Vissa pasteller funkar som grund för skuggor för mig, men sen behöver jag oftast något som "klatschar" till det i kontrast. Men du har ju helt rätt färger för pasteller så passa på!

    SvaraRadera
  11. Emma P: Å, penselset från Sigma vill jag också ha! Och kanske solnedgångsrouget... Hjälp!

    Ninni: Nostaligia är ju helt klart pastelligt =) Det finns säkert någon trevlig vårkollektion med lite mer färg till dig =)

    SvaraRadera
  12. vill ha duoskuggorna o lacket...

    SvaraRadera
  13. Linda: De är så fina! Kommer att passa dig perfekt!

    SvaraRadera