onsdag 6 januari 2010

Mellandagshandling


Än så länge har jag tagit det lugnt på shoppingfronten här i Wien. Innan jag åkte tog jag dock ett litet varv på reorna. Jag hittade favorithårinpackningen billigt och en ansiktsmask från Lumene som jag varit sugen på länge. Necessären var inte på rea, men väldigt fin. Jag behövde en ny så att sminket kunde flytta ut ur min vanliga necessär och för att få plats med fullånga penslar. Indredningen är perfekt, jag ska visa upp packnignen så fort jag kan lägga upp bilder.

10 kommentarer:

  1. Oh, fucking grym necessär, en sån skulle jag med vilja ha!!!

    SvaraRadera
  2. jag vill ha den mer ju mer jag tittar, den är ju underbar!!! Vad kostade den och tror du att man kan hitta den nånstans på nån webbshop eller så?

    SvaraRadera
  3. Åh, jag vill också ha necessären! Köpte du den i Wien? =)

    SvaraRadera
  4. Emma P: Ja, jag älskar den! Affären där jag köpte den har en webshop: http://meloa.se Meloa finns i malmö o lund och har sjukt fina grejer. Om du inte hittar den i själva webshopen kan du säkert ringa till tjejerna som har affären. Jagkommer inte ihåg helt säkert vad den kostade, men tror att jag betalade strax unedr 200 kr. Eller var det utgångspriset... (Jag hade en trevlig rabattkupong från Sydsvenskan.) Hoppas du hittar den!

    Makeuponista: Ja, visst är den fin! Jag har köpt den på Meloa i Lund.

    SvaraRadera
  5. Necessären är uuuunderbar! Älskar mitt gloss i samma serie!
    Kramen!

    SvaraRadera
  6. Några nya lack månntro? själv har jag precis avslutat målning av tånaglar, det blev ett Creative(Crimson Uprising) ett lila lack, får se vilken färg som hamnar på fingrar.

    SvaraRadera
  7. Okej, det låter ju superbra, det ska jag kolla upp! Om inte annat när jag åker till Malmö nästa gång:)

    SvaraRadera
  8. Grym neccesär =)Du lär gilla masken, toppen nu när de e kallt...

    SvaraRadera
  9. Är nyfiken på masken. Vad har den för egenskaper?

    SvaraRadera
  10. Peter: Magert, tyvärr. Jag hittade inget intressant på den fronten =( Crimson Uprising låter skitsnyggt!

    Emma P: Hoppas du hittar =)

    Linda: Ja! Nu har jag hunnit testa masken en gång. Gillade skarpt!

    Käthe: Masken är fuktgivande och lugnande med arktisk linolija som aktiv ingrediens. Väldigt bra och prisvärd!

    SvaraRadera