torsdag 28 januari 2010

Bästa medicinen


Den allra bästa medicinen när man ligger hemma med feber som jag gör idag, är att vakna av att ett paket landar på hallmattan. Idag fick jag ett jättefint paket från Evelinas sminkbloppis (tack för de extra proverna!) kika in där ni också, där finns mycket fint kvar! Eftersom jag inväntar paket från ASOS också, fick jag lägga band på mig lite.


Jag köpte tre små fina Smudge Pots från Stila. De är så bra, jag har givetvis redan testat!. ag ångrade mig mycket efter att inte ha köpt dem när de fanns billigt på Strawberrynet, så nu är jag nöjd!

Jag köpte också en miniupplaga av Convertible Color i färgen Peony. Jag ska försöka swatcha den senare.


Det ser ut som att min stora Smudge Pot fått tre små söta ungar...

7 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga grejer du köpt.
    Krya på dig också. :)

    SvaraRadera
  2. Ser ut som jättemysiga grejer! Jag kan med ångra att jag inte köpte smudge potsen. Dina är är krämiga och fina alltså? Har för mig att Sminkan sa att hon hade fått en torr smudge pot från strawberrynet, därför jag avstod att köpa...

    SvaraRadera
  3. Tina: Japp, jag är nöjd =) Och tack!

    Emma P:De är absolut krämig och fina, väldigt lätta att måla snyggt med. Jag gillar också att de inte är fullstora. Fullstort smink tar liksom sällan slut hos mig...

    SvaraRadera
  4. Åh, då ångrar jag mig! Nej du, inte här heller. Bättre mecd tre små billiga än en stor dyr helt klart! Men är det eyeliners eller krämskugga? Blev lite förvirrad.

    Och ja, så klart krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Emma: Tack! Jag tror att de är både skugga och liner. De är väl lite lika MACs Paint Pots också, tror jag. Min Kitten är bra både som ensam skugga och som bas för annat. Man kan nog göra lite som man vill! Du kan säkert hitta dem någon annan gång! Jag är sugen på senaste julkittet med minisar också: http://www.stilacosmetics.com/product_detail.asp?PMID=684&catID=113&departID=2&pos=1&viewall=

    Hoppas att det kommer in till Strawberrynet! (Nu såg jag på Stilas hemsida att de är både krämskuggor o gelliners)

    SvaraRadera
  6. Ah okej, då är jag med. Förts trodde jag att de var enart liners, men sen såg jag din stora Kitten, och den kändes inte riktigt som en eyeliner...

    Stila gör många fina kit, och ganska många av dem kommer faktiskt till Strawberrynet...

    SvaraRadera
  7. Emma P: Precis, vi får hålla tummarna!

    SvaraRadera