onsdag 30 december 2009

Essie Midnight Cami


De senaste dagarna har jag haft Midnight Cami från Essie på naglarna. Vilket lack! Mörkblå skimrande lack är något av det bästa jag vet, och detta är inget undantag. Lacket gör sig minst lika bra på fingrarna som på tårna. Som vanligt har jag svårt att fånga skimret och färgen på bild, så det blir lite bildspam!


Till denna manikyren (och till julaftonssnaglarna)har jag testat överlacket Good to go, också från Essie. Detär riktigt bra faktiskt, det skyndar på torktiden och gör ytan blank och hård.


7 kommentarer:

  1. Själv är jag inte så förtjust i blå lack men jag måste medge att Midnight Cami var riktigt riktigt snyggt. :)

    SvaraRadera
  2. Det ser väldigt fint ut faktiskt. Mörkblått utan att vara svart och med vackert skimmer...

    SvaraRadera
  3. Tina: Tack!

    Emma P: Just the way I like it =)

    SvaraRadera
  4. otroligt vacker färg! Jag som älskar blå nagellack blir sugen på att införa även detta i samlingarna.

    SvaraRadera
  5. Sminkan: Tack! Jag rekommenderar det absolut =)

    SvaraRadera
  6. Ååå, vilken fantastiskt midnattsblå färg! Jag kan inte sluta att titta på bilderna. :)

    SvaraRadera
  7. Kajsa Kavat: Tack! Jag kunde knappt sluta titta på mina fingrar själv =)

    SvaraRadera