lördag 12 december 2009

Adventsönskningar #2

Inför första advent visade jag några önskningar, till andra hann jag inte riktigt med, men bättre sent än aldrig!


Jag kan väl inte påstå att jag behöver fler paletter, men skuggtrion Sanfiedore från Brite Bird har jag velat ha sedan den släpptes. Visst har jag en del liknande färger, men den är så sjukt fin! Skuggorna från Brite Bird är verkligen något extra!


Min kroppsskrubb är på upphällningen. Någon av dessa från the Body Shop skulle sitta fint: Black Velvet Apricot Body Smoother, Nutmeg and Vanilla Body Scrub eller Merry Cranberry Body Smoother. Skrubbkrämerna kostar ca 150 pix. Det slank visst med ett läppbalsam också: Merry Cranberry Lip Balm 75 kr.


Från MAC skulle jag allra helst vilja ha en sminklektion, mest för att man får välja fina produkter då. Jag är sugen på Do-the-Trick Buff and Line Brushes, de verkar väldigt bra och den fina paletten 6 Devil May Dare Warm Eye Shadows.


De olika make up-seten från StilaStrawberrynet är också extremt fina! Det på bilden är särskilt fint, men alla verkar både bra och riktigt prisvärda. Jag är extra nyfiken på deras färgade dagkräm, och "best of" är ju aldrig fel!

Sist men inte minst en liten accessoar: finfin leopard från ASOS. Jag vet inte riktigt när jag skulle använda den, men visst är den stilig? Nu hoppas jag bara att vissa syskontomtar läser här...

7 kommentarer:

  1. Många finfina önskningar där Kerstin! Jag skulle heller inte tacka nej till penselsetet från MAC. Fast egentligen skulle jag hellre vilja ha ett rosa penselset från Sigma, det svarta är så bra och man får så otroligt mycket för pengarna.

    SvaraRadera
  2. Emma P: Jag är också sugen på de från Sigma, tack för att du påminde =) De är ju troligen mer prisvärda, och ser väldigt fina ut!

    SvaraRadera
  3. Ja, de från Sigma är skitbra! Och ja, alla gånger mer prisvärd, sigmapenslarna är ju liksom fullsize rakt igenom, dte är ju inte de i MACs kit. Ska försöka ta mig i kragen och recensera dem när jag är hemma över julen...

    SvaraRadera
  4. Lådan från Stila ser underbar ut!
    Kram och glad lucia!

    SvaraRadera
  5. Emma P: En recension av Sigmapenslarna vore jättekul!

    Kabuki: Visst gör den =) Tack detsamma!

    SvaraRadera
  6. Fina önskningar. Brite Birde- skuggor står också på min önskelista.
    Eftersom du och emma diskuterar Sigma borstar måste jag säga att jag varit sugen på ett set därifrån. Jag har den lilla skunkborsten och är extremt nöjd.

    SvaraRadera
  7. SminkJante: Brite Birdskuggor är de bästa önskningarna =)

    Det är den borsten som gör mig mest nyfiken, så det var kul att höra! Jag är också sugen på ett set.

    SvaraRadera