söndag 29 november 2009

Adventsönskningar #1


Jag önskar mig ett och annat skönhetsrelaterat i julklapp. Den svåraste frågan hur jag ska kunna vänta så länge utan att köpa presenterna till mig själv i förväg. Det kan till och med vara så att jag redan klickat hem någon av dessa fyra saker...

Powder Pop Palette med miniversioner av storsäljarna Dallas, Hoola och Dandelion från Benefit har jag spanat på länge. Varje gång jag bestämmer mig tar den slut hos jordgubbarna.

Sweet time of the year
från Essie. Lacken
Lollipop, Rock Candy, Mint Candy Apple och 3-way glaze är hur fina som helst!

Cliniques julkit är alltid på min önskelista. Kittet till höger innehåller bland annat en fullstor All about eyes i tub istället för den sedvanliga glasburken. Perfekt för mig som älskar krämen, men inte gillar glasburkar. Priset är dessutom inte mycket högre än att köpa endast krämen. Jag har flera sådana kitt sen tidigare år, skuggpaletterna lever länge och brukar vara riktigt fina.

Maskarakittet är klurigare. Jag behöver en ny maskara, men vill egentligen ha en brun. Bruna maskaror säljs aldrig i förmånliga kit. Orättvist, tycker jag!
I just denna julnecessär är det mest duokajalen i mörklila och brunt som gör mig sugen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar