söndag 11 oktober 2009

Oglammig söndagsshopping i tanken


Viss skönhetsshopping är inte lika glammig som annan. Om jag orkade gå utanför dörren denna sega söndag skulle jag vilja införskaffa lite smått och gott från Apoteket. Efter att ACO SPOTLESS Blemish Treating Moisturiser (62 kr) har höjts till skyarna av alla tre tjejerna på ElMika är jag mer än sugen på att testa. Lite underverk på porfronten efter en vecka med både stress- och PMS-finnar skulle sitta fint! Därav nyväckt nyfikenhet även på Blackhead Eliminating Daily Scrub från Neutrogena (65 kr). Vad tror ni om den?

Den enda fotkräm som råder bot på mina torra fossingar är CCS Fotvårdssalva (52 kr). Den är inte glammig, men den är bra. Nu är den dessutom nästan slut här hos mig, och då behöver jag ju en ny.

5 kommentarer:

  1. Spotless-krämen ska jag nog knalla och köpa imorgon efter att jag läst om den hos Elmika, precis som du =)

    SvaraRadera
  2. Makeuponista: Vi får hålla tummarna för att den fungerar för oss också =)

    SvaraRadera
  3. Jag är sugen på den där från Neutrogena men vet inte om min känsliga hy pallar med den riktigt..

    SvaraRadera
  4. Marybeth: Jag funderar som så att man kan använda den någon gång i veckan, istället för varje dag. Är den för stark får man byta bort den =)

    SvaraRadera
  5. Den fotvårdssalvan är helt amazing ...

    SvaraRadera