torsdag 1 oktober 2009

Septemberkavalkad

Direkt efter jobbet idag styr jag kosan mot Kastrup och planet till Wien. Förhoppningsvis kommer det att ploppa upp en del schemalagt här i bloggen medan jag är borta. Först ut är en kavalkad med alla dagens ögon från September. Jag gjorde en del sådana kavalkader i våras, men kom av mig under sommaren. Det är ganska trevligt att se hur man sett ut den senaste månaden! I september verkar det har varit mycket Get Baked och Deviant för mig, samma som hela sommaren.









Nu är det höst...

3 kommentarer:

  1. Åh himmel så många fina, det är omöjligt att välja en favorit ju:)

    Wien låter underbart, hoppas att du får det riktigt trevligt! Själv är jag hemma från praktiken över helgen, det är med himla härligt:)

    SvaraRadera
  2. Underbart! Ha det så trevligt smulan!

    SvaraRadera
  3. Emma P och Basteth: Tackar! Jag har haft det finfint! Hemma är inte så dumt det heller =)

    SvaraRadera