lördag 10 oktober 2009

Powderflage: tips och recension


Att Powderflage synts här i högerkolumnen ett tag indikerar att en recension är på väg. Jag har grunnat på den länge, men vet inte riktigt vad jag ska skriva utöver: Den är sjukt bra, köp den!

Sedan jag fick Powderflage i min ägo vill jag absolut inte vara utan den. Den lilla rosa bollen håller precis vad Benefit lovar: den ljusar upp, trollar bort linjer (jag har faktiskt några under ögonen) och framför allt; den håller vanlig concealer på plats. Boi-ing+Powderflage=magi. Jag använder den också till att highlighta (o ja, det är ett verb) lite i inre ögonvrån och även under brynbenen. Borsten som följer med är också helt ok enligt mig, den sprider ut pudret perfekt. Jag har försökt ta före och efter bilder, men jag lyckas inte visa Powderflages storhet. Pudret är så otroligt finmalt att man inte alls kan se det på, det är så nära trolleri man kan komma! Om jag har glömt den känner jag mig grådassig hela dagen.


Just nu får man Powderflage på köpet när man handlar två produkter hos Lookfantastic. Gör det!

8 kommentarer:

  1. Skulle jag kunna få länka till din blogg på min blogg?

    SvaraRadera
  2. Fairygloss: Klart du får, vad glad jag blir!

    SvaraRadera
  3. Amen jäklars, nu vill jag ju ha den massa såklart! Hmm, kanske skulle köpa två grejer från Look Fantastic:) Undrar hur länge erbjudandet räcker, jag har nog ganska mkt köpstopp månaden ut tyvärr...

    SvaraRadera
  4. Emma P: Jag har inte riktigt koll på hur länge erbjudandet varar, tyvärr. Köpstopp är inget kul =(

    SvaraRadera
  5. You teaser you! Jag som inte "ska" köpa mer smink.. Grrrr ;)

    SvaraRadera
  6. Ojoj, det låter ju för bra för att vara sant. Och dessutom retas du med ett erbjudande på Lookfantastic. Ajabaja! ;)

    SvaraRadera
  7. Maria: Det kan vara svårare att låta bli än man tror...

    Kajsa Kavat: Jag skyller heelt på Benefit. Och Lookfantastic =)

    SvaraRadera
  8. Kan bara stämma in i lovorden, Powderflage är fantastisk. Älskar kombinationen med Boi-ing också- det trollar verkligen bort mina mörka ringar!

    SvaraRadera