lördag 17 oktober 2009

Gårdagens och dagens ögon




Till gårdagens öga (överst) och dagens är väldigt lika. Färgkombinationen kommer av en fin H&M-kofta i mjuk sidenblandning som jag haft på mig båda dagarna. Jag slänger in en liten bild på den också!



Vinterfärgen på mineraler har kommit fram, nämligen gloPressed Base från gloMinerals i nyansen Natural fair. Övriga produkter är Blush délicieux i Pink Marshmallow från L'Oréal, Apricot Spice från Clinique, concealern Boi-ing, That gal brightening face primer och skuggan Bikini Line från Benefit, Eyeshadow Primer Potion från Urban Decay, Va Va Voom Volume mascara från 17 och svart gelliner från Face Stockholm.

Till lördagssminkningen bytte jag skuggor och liner mot 24/7 Glide-on eye pencil i Zero och Stilaskuggan Kitten. Lördagsvarianten blev snyggare, tycker jag.

6 kommentarer:

  1. Bra att du behöll koftan.:-) Väldigt snyggt båda dagarna om jag får säga det och det får jag ju!:)

    SvaraRadera
  2. Basteth: Det får du! Tack =) Jag är också nöjd med koftan, och allt det andra. Jag behöll allt...

    SvaraRadera
  3. ser jättefint ut, och matchar ju toppen himla bra också:)

    SvaraRadera