onsdag 9 september 2009

Kär blå har många namn

Jag verkar ha hakat upp mig på illblått, eller klarblått, kleinblått, kungsblått, kornblått, eller vad man nu vill kalla denna tjusiga färg. Dagens naglar är därför, sedan i söndags kväll, nr 44 från Depend i två lager. Den oskarpa bilden här nedanför till vänster visar färgen bäst.

I morse blev jag sugen på testa med Matte top från Orly över. Längst ner bland de fyra bilderna nedan ser ni resultatet.









Här slank visst in en bild på tre lager utan Matte top också. Jag skuggar mig själv lite, men färgen syns bra! Till höger ser ni en närbild på matt variant.

2 kommentarer:

  1. Jädrans vad läckert detta blåa blev med Orlys matta. Superduper snyggt.

    SvaraRadera
  2. SminkJante: Tack! Jag är själv alldeles överförtjust =)

    SvaraRadera