tisdag 18 augusti 2009

Dagens öga och kind



Dagens går i brända aprikostoner. I ett försök att visa underbara Georgia från Benefit får ni se mer än vanligt av mig. Lysterpudret Georgia funkar både som rouge om man är blek (vilket jag är!) och som highlighter. Utöver att hon är så fin, doftar hon underbart. Enda nackdelen med detta fina skira puder är att det är väldigt svårfångat på bild...


Här syns ögat lite bättre. Ursäkta en smått galen blick!


Här ser ni vad jag använt: bronzer och skuggor ur en palett från Elizabth Arden, skunkborste från Gosh, Georgia, Boi-ing och Powderflage från Benefit, ögonbrynspenna från H&M och tvillingkajal i färgerna brown sugar och cream lusture från Clinique. Som ni ser har jag maskara också, även om jag glömde fotografera själva produkten. Cliniques Naturally glossy är det som gäller.



Lite extra bilder på paletten. Till dagens öga har jag använt de två skuggorna på nedre raden.

7 kommentarer:

  1. Åh, vad kul med 1/4 fotd! Jättefint!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du visade upp Georgia, hon ser jättefin ut! (Det gör ju du också, så klart. :))

    SvaraRadera
  3. Georgia ser ljuvlig ut,lysterpuder blir jag alltid så sugen på :P

    SvaraRadera
  4. Emma P: Tack! Jag känner mig lite modig =)

    Des: Tack!

    Linda: Spring o köp =)

    SvaraRadera
  5. Gillade skuggorna! :)
    Och din kind! hihi

    SvaraRadera
  6. Kisse: Tack!

    SminkJante: Tack!

    SvaraRadera