söndag 10 maj 2009

Cliniquegåva och blomskuggor


Med klubbrabatt, cliniqueerbjudande och när det man spanat på ligger förpackat såhär fint, kan man inte stå emot! I alla fall inte jag...


Underbart vackra skuggorna 03 Cherry blossom och 04 Apple blossom från vårkollektionen Fresh bloom har jag suktat efter länge. Nu är de mina!


Varje skugga låg förpackad med prover på Even better skin tone corrector, Aromatics elexir Perfectly real makeup och High impact mascara.


Det var gåvodags också! Necessären jag fick innehöll en spegel, en Super defense SPF 25, en Dramatically Different Moisturizer, en ansiktstvätt, en Lash doubling mascara och läppstiftet Pinkberry.

6 kommentarer:

  1. Gud så mycket härligheter du fick! :)
    Superfina skuggor, och vilka härliga gåvor!

    Om besöksräknare:

    http://susnet.se/tjanster/

    Där kan man få använda sig av besöksräknare, alldeles gratis.

    Det står hur man går tillväga när man lägger in koderna!
    :D
    Det var enkelt tycker jag, fast jag är en kod-idiot!

    SvaraRadera
  2. Kisse: Tackar! Då har jag ett litet projekt att ta tag i endera dagen =)

    SvaraRadera
  3. Wow vilket underbart paket! Avis igen:) Var verkligen skitlänge sen jag handlade från clinique. är inte enbart positiv, men de har vissa guldkorn, och blommorna är ju så vackra! Skulle hellre vilja ha blomrouget dock.

    SvaraRadera
  4. Emma P: Jag gillar sminket överlag, men bara en del av hudvården. Blomrouget är fantastiskt fint! Jag har ett litet gratisprov, men skulle vilja ha ett av de mer rosa varianterna.

    SvaraRadera
  5. Kanonfina gåvor!!! Skuggorna va fina!

    SvaraRadera
  6. inthemake: Tack! Jag går på allt där man får en present =)

    SvaraRadera