fredag 17 april 2009

Pronto Pink



Jag har skrivit om Cliniques nya rouge Quick blush både en och två gånger. I USA är märket superbilligt och ett köp kändes självklart.



I sminkdisken på Macy's (världens största varuhus!) fanns desutom en färg som inte finns i Sverige. Jag hade tidigare siktat in mig på nyansen Peach in a pinch, men slog nu istället till på Pronto Pink.



Jag har försökt swatcha och fota, men det går inte! Pronto Pink är riktigt rosa och nästan utan skimmer. Helt perfekt! Ibland är jag lite långsam med att ta nyförvärv i bruk, men detta rouge gav jag mig på direkt och har det med mig i handväska hela tiden. En riktig favorit!

4 kommentarer:

  1. Vilket fint rouge, ser ut att vara en perfekt färg när man vill se naturligt nyponrosig ut. :)

    SvaraRadera
  2. Precis! Jag gillar skimret i tex Peach-in-a-pinch också, men det är ngt visst med naturliga o knallig rosa rouge. Om det dyker upp en gwp i närheten av mig är det dock risk att jag köper ännu ett av dessa rouge...

    SvaraRadera
  3. Allt verkar så mycket billigare i USA ta i.d som exempel har hört att det är jättebilligt och att deras sortiment är betydligt större än det som finns i Sverige, likaså redken som kostar skjortan.

    Trist måste nog se till att åka dit snart

    SvaraRadera
  4. Agge: Det stämmer säkert! Själv har jag tyvärr lite dålig koll på i.d, men Redken var snorbilligt. Alla märken verkar ha större eller annorlunda sortiment. Det mesta är billigare, men det beror ju också mycket på dollarkursen. Åk dit om du har chansen =)

    SvaraRadera