tisdag 21 april 2009

Jag vill bli bakad!

Denna lilla fina sak, såg jag precis hos Bjooti (vad härligt att hon är tillbaka!). Den hade tyvärr inte landat i butikerna när jag var i USA, men nu överväger jag starkt att be min syster agera skuggkurir. 28 dollar är ju ingenting! Visst är den underbar?

Paletten heter Get baked Eye kit och kommer från Urban Decay. Den innehåller skuggorna Twice Baked, Half Baked, Flipside och Baked och en 24/7 Glide-On Eye Pencil i Bourbon samt ett litet prov av nya Eyeshadow Primer Potion i Sin följer med. (Lite rapport om min jakt på just Sin kommer här så småningom.)

4 kommentarer:

  1. Jag är ju galen i UD skuggor men jag måste hejda mig. Det räcker med ett par dubbletter:)

    SvaraRadera
  2. Hejda sig kan var välidgt svårt =)

    SvaraRadera
  3. ...men vem vill inte bli bakad liksom? ;)

    SvaraRadera