torsdag 16 april 2009

Dagens gröna öga


Dagens öga går i klargrönt och aprikos ur Isadoras skuggkvintett från Blooming spring. Skuggorna är lagda på en grund av UDPP och matchade med fina kajalpennan Green card från Make up store. På fransara Clinique Naturally glossy mascara, som vanligt. Bilderna blev lite comme si comme ça, men så kan det gå när man smygfotar på lunchen för att vara säker på dagsljus.



Även idag får dagens öga sällskap av dagens detalj, ett läderarmband från GAP. Armbandet är fotgraferat på dagens tröja, en illgrön kompis från Banana republic. (Denna sminkblogg är inte på väg att förvandlas till en modeblogg, jag är bara så nöjd med mina NY-fynd.)

4 kommentarer:

  1. Fina fransar du har! Roligt med detaljer som matchar:)

    SvaraRadera
  2. SminkJante: Tack! Jag gillar mina fransar. När de är målade. Annars är de nämligen helt genomskinliga...

    SvaraRadera
  3. Vackert! Grönt är alltid snyggt...

    SvaraRadera
  4. Emma P: Tack, det tycker jag också.

    SvaraRadera